mi vida maravillosa



igår flyttade jag in i min lägenhet, och det ser
redan rätt bra ut faktiskt :) det känns som att jag
kommer att trivas väldigt bra här, riktigt mysigt..
det gick bra att sova i loftsängen också ;) läskigt i
början bara för att man kom så högt upp..

som tur var så sov Nathalie w och Andréas över här
inatt så jag slapp vara ensam, dom och pappa hjälpte
till en massa igår så taack så himla mycket för det, annars
hade grejerna inte kommit upp såhär snabbt hehe :p 

idag ska mamma komma och hälsa på och jag ska sätta
upp mina nya gardiner och fixa lite så att det blir ännu
mysigare här.. och imorgon ska jag till läkerol för att titta
mina grabbar (KENT).. helt obeskrivligt..
 sen på torsdag ska min Lindis, Liam och hennes
mamma komma och hälsa på mig tror jag :)
det ska bli suuuperkul!!

nu ska jag gå ut och kika om den söta lilla katten sitter
kvar på min altan :)

hasta luego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0