guapo algo



har haft en riktigt trevlig dag idag, gick upp tidigt och
och slängde mig i duschen, sen gjorde jag iordning min gröt
som vanligt och när jag var klar med den la jag mig i soffan och
kikade på the voice :)

 strax innan 9 kilade jag iväg till competens
för möte, det gick jättebra och camilla är så himla gullig..
hon pushar mig verkligen och får mig att bli ännu mer taggad
om man nu kan bli det med tanke på att det har varit min dröm hela
mitt liv hehe.. aja eftersom att hon själv är frisör så ska hon se till att
jag får praktisera lite på en salong nu och sen så börjar jag skolan efter
sommaren :D nu är det verkligen igång.. vi får se vilken månad det
är testdag på skolan, nångång i vår i alla fall.. och då ska jag dit och visa
vad jag kan så får vi se vad dom säger :) hihi

när jag kom hem fixade jag lite här hemma sen kilade jag
ner på stan med Andréas, vi kikade runt i butikerna och så men
jag skulle egentligen inte köpa något.. så slutade det med att jag kom
hem med 3 klänningar, ett par leggings och en väska :) hehe men så kan
det gå.. fast kan ju tala om några fynd i alla fall, för dom där 3 klänningarna och
leggingsen blev 85 kr tillsammans, trodde inte att det var sant,
dom hade världens rea på VILA :) jaja efter det gick vi hem hit så
gjorde jag iordning lite mat, cous cous, kyckling och sås :) mumsigt

och nu har man precis kommit upp från gymmet, kändes att det tog
hårt idag.. kanske är lite trött i kroppen efter allt virrande tidigare :)
jag skulle inte bry mig ett dugg om jag blev träningsnarkoman eller
om jag redan är det, för jag kan lova att det är det bästa som finns, det
är sån skön känsla som inte ens går att beskriva :) man mår så himla
bra både fysiskt och psykiskt.. tack och lov för gymmet!

nu ska jag sova skööönt, natti natti på er

hasta luego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0