españa por favor



igår var jag hos linda hela dagen, vi busade och
myste med liam som vanligt :) gud vad vi har skrattat..
jag tog också ett väldigt stort beslut igår, jag sa upp kontakten
med M, vilket känns väldigt tungt.. det kommer nog att kännas
konstigt men jag vet i alla fall att det var rätt beslut att ta :)

jaja, nu är det röd vecka och det är ju så himla kul..
därför blir det soffpotatis av mig idag, sen ska jag kila
ner på gymmet ungefär vid 9 ikväll och röra lite på fläsket :)

nu hoppas det till soffan, kanske skriver något mer senare..
ha en bra dag :)

hasta luego!



Kommentarer
Postat av: Linda &Liam

Duuuuuu, du vet att vi älskar dig och att vi älskar att ha dig här! och att vi tycker att DU ska göra saker som bara du mår bra av! love u . . .

2010-01-06 @ 23:12:52
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/
Postat av: izabelle

Men gud vad du är gullig! Jag tänkte att det är dags för mig nu att börja göra saker som JAG kommer att må bra av, och hur jobbigt det än är så var det där en utav dom sakerna.. det finns lite kvar men tack för att du finns min älskade vän! jag älskar er med, mycket mer än vad man kan säga.

2010-01-07 @ 20:22:03
URL: http://benevolencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0