beso


tänk att pruppen har varit sådär liten^
och nu har han blivit sååå stor :)

igår åkte jag till Linda på morgonen som vanligt
hehe, vi var ute och promenerade lite, träffade mickis,
och pratade massa strunt och knäppade runt med Liam-moose ;)
Linda gjorde iordning god middag på kvällen och jag hade tagit med
mig lite efterrätt, hälsofil med blåbärssmak sen och banan som man
rörde ihop med elvispen och sen lite äppelbitar och kanel uppepå,
hur gott som helst :) så kurade vi tre ner oss i sängen med filtar
och mumsade på efterätten medans vi tittade på massa avsnitt av
one tree hill.. tror nästan inte att jag har haft en mysigare fredagskväll :)

sen på kvällen tog jag bussen hem till gävle och gick hem till Linus,
han hade tänt ljus och gjort så mysigt där hemma hehe, så kikade vi
på 2012 eftersom att alla har pratat om den filmen så mycket, och
jag tyckte faktiskt att den var riktigt bra.. vissa delar såg lite overkliga
ut men själva handlingen var jättebra :) så jag blev glatt överraskad..
efter filmen var vi så trötta och la oss på en gång och nu har jag precis
kommit hem, Linus skulle iväg och åka skidor och jag hem och äta min
havregrynsgröt hehe.. vi får väl se vad jag ska hitta på senare,
kanske skriver mer sen också vi får se.

hasta luego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0