feliz compleaños



då var julen över, tänk att det alltid går så himla
fort.. men jag har fått massa fina saker och umgåts
med min underbara familj så det har varit supermysigt :)
fick mina kent-biljetter av pappa nu, så nu känns det
verkligen att det är på riktigt.. har inte riktigt förstått
att jag ska få se mina grabbar på riktigt efter att ha drömt
om det i 14 år :) så tack pappa för den bästa julklappen
någonsin :) det enda som hade kunnat blivit bättre skulle
varit om jag hade fått gått på guetta också men man kan
inte få allt ;) får göra det när han kommer till sverige.

aja, idag gick jag upp tidigt och sprang ner på gymmet
som vanligt, sen upp och hoppade in i duschen.. efter det
tog jag med mig Andréas ner på stan för att köpa en tunika,
hämta ut ett par leggings som jag hade beställt och köpa lite
alkohol till ikväll eftersom att vi ska fira Malm som fyllt 20 år :)
så det blir nog riktigt trevligt!

jahapp, nu ska jag äta lite vårrullar och sen åka iväg
till sandviken.. ha en bra kväll ni med

hasta luego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0